بهترین پشم سنگ - نمایندگی پشم سنگ

پشم سنگ یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین عایق شناخته شده می باشد

بهترین پشم سنگ - نمایندگی پشم سنگ

پشم سنگ یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین عایق شناخته شده می باشد

پشم سنگ یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین عایق شناخته شده می باشد. پشم سنگ در انواع مختلف تولید می شود که در هر صنعتی از نوع خاصی استفاده می شود‌ در زیر بیشتر با پشم سنگ ایزوبلانکت آشنا می شویم.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۱
  • ۰

پشم سنگ پتویی

Blanket Wool

 

پشم سنگ پتویی همان عایق پتویی است که پس از دوخت پشم خام با سیم نسوز به یک عدد تور از جنس گالوانیزه متصل می شود. شم سنگ پتویی که با تور سیمی گالوانیزه دوخته می شود یک عایق صوتی حرارتی هست و مقاومت دمایی بالایی دارد.این محصول یا به صورت یک طرف توری سیمی یا به صورت دو طرف توری سیمی تولید می شود.

کارخانه های پشم سنگ با استفاده از مواد اولیه ی باکیفیت و مرغوب بازالت و الیاف پشم سنگ، انواع پشم سنگ پتویی را در قطر های مختلف و به ضخامت و دانسیته درخواستی مشتری تولید می کند.

بیشتر بخوانید: پشم سنگ چیست

کارخانه ها اکثرا انواع پشم سنگ پتویی را از طریق عاملین فروش خود در سراسر ایران عرضه می کند و محصولات خود توسط نمایندگی پشم سنگ پتویی و به صورت اینترنتی نیز از طریق سایت به فروش می رساند.

موارد کاربرد پشم سنگ پتویی چه صنایعی می باشد.گفتیم یکی از انواع پشم سنگ ها، پشم سنگ پتویی است. از آنجایی که این محصول از الیاف های مرغوب و بادوام تشکیل می شود با دارا بودن مزیت انعطاف پذیری این محصول، از آن در جهت عایق کاری استفاده می شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی